جراحی لیفت لثه دندان های نیش با لیزر دایود ۹۴۰ نانومتر

لیفت لثه چیست؟

لیفت یا کانتورینگ لثه ( Gum contouring ) نوعی جراحی لثه است که در آن خط لثه تغییر شکل داده شده و اصلاح می شود.

با استفاده از این روش درمانی مقدار کمی از بافت لثه را جهت تغییر بافت بر می دارند تا لثه ظاهری جذاب تر به خود بگیرد. در برخی موارد نیز لیفت لثه را برای اهداف سلامت دندان به کار می برند.

کانتورینگ لثه را با هدف های مختلفی انجام می دهند. به عنوان مثال این روش درمانی را برای افرادی به کار می برند که بعد از رویش دائمی دندان ها لثه ها عقب نشینی نمی کنند. بنابراین با استفاده از لیفت لثه ظاهر بهتری برای دندان ها ایجاد می کنند.

جراحی لیفت لثه با لیزر دایود کمپانی بایولیز

بدون درد و خونریزی

اجازه ندهید ترس از دندانپزشکی شما را از مراقبت از دندان هایتان باز دارد. ما نیز راهکارهایی برای تجربه درد کمتر داریم. اگرچه ممکن است لیزر دندان کاملاً بدون درد نباشد، اما نسبت به روش های سنتی درد کمتری داشته و دقیق تر است. همچنین خونریزی کمتر بوده و نیاز کمتری به بی حسی وجود خواهد داشت.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر دندانپزشکی هستید، لطفا با مطب ما تماس بگیرید. تنها کافی است یک بار به دندانپزشک متخصص لیزر و مدرس دوره های کاربرد لیزر در دندانپزشکی “دکتر علیرضا میرزائی “مراجعه کنید تا به مزایای این فناوری پی ببرید.

نمونه درمان های لیفت لثه دکتر علیرضا میرزائی

لیفت لثه با لیزر

لیفت لثه لوگو

مطالب تخصصی و ارتباطی دکتر میرزایی