لبخندی درخشان را با بهترین سرامیک دنیا تجربه کنید  celtra duo

سرامیکهای فوق مدرن centra duo
سلترا دو

بلوک CELTRA DUO (ZLS) یک بلوک کاملا کریستالیزه شده حاوی مقدار بالای شیشه با ریز ساختار لیتیوم سیلیکاتی تقویت شده با زیرکونیا (ZLS) سه‌گانه است که برای ترمیم‌های تک واحدی از جمله روکش ها، اینله ها، آنله ها و ونیر ها استفاده می‌شود. این ریز ساختار اختصاصی، سلترا دو را به تنها ماده CEREC تبدیل می کند که امکان کنترل کامل بر روند کار را، بدون به خطر انداختن کیفیت ریستوریشن نهایی، فراهم می کند. بلوک ها دارای ظرفیت منحصر به فردی برای پردازش به دو روش برش و صیقل یا برش و پخت هستند. همچنین به دلیل تعادل عالی بین دوام، شفافیت و در عین حال مات بودن، برای ترمیم طبیعی زیبایی بسیار مناسب می باشند.

مزایای سلترا دو در یک نگاه

  • حق انتخاب مسیر آماده کردن ترمیم در زمینه برش، پخت و پولیش با شما است. انعطاف‌پذیری کار و آزادی پردازش را در هر مورد فراهم می‌کند.
  • استحکام طولانی مدت آن از نظر بالینی اثبات شده است.
  • دارای اثر آفتاب پرست (خاصیت تطابق با رنگ طبیعی دندان) است که برای ترمیم های زیبایی بسیار مناسب است.
  • دارای خصوصیت زینترینگ و لعاب اتوماتیک با کوره پخت  CEREC SpeedFire است.

درباره Celtra Duo (ZLS) بیشتر بدانید.

خود ترمیمی برای استحکام و دوام بیشتر

محتوای بالای شیشه Celtra Duo (ZLS) نه تنها خواص نوری و مکانیکی عالی را به این ماده می بخشد، بلکه مزیت خود ترمیمی را نیز در هنگام پخت فراهم می کند.

در طول چرخه پخت، با رسیدن به دمای انتقال شیشه، شیشه سرامیک به یک مایع بسیار چسبناک تبدیل می شود. با این حال، به اندازه ای چسبناک نیست که شکل ریستوریشن (ترمیم) را از دست بدهد. بلکه شیشه چسبناک، عیب ناشی از فرآیند برش را پر می کند. پس از پخت، با گذراندن مرحله خود ترمیمی، با سرد شدن ماده تا دمای اتاق، به استحکام بالای اولیه خود باز می گردد.

آماده سازی سلترا دو (ZLS)

الزامات آماده سازی سلترا دو (ZLS) مشابه سایر ترمیم های تمام سرامیکی است. پزشکان باید 1.5 تا 2 میلی متر کاهش اکلوزال را با حداقل 1 میلی متر کاهش محوری هدف قرار دهند.

لبخندی درخشان را با بهترین سرامیک دنیا تجربه کنید  celtra duo

هنگام استفاده از کوره CEREC SpeedFire، ریستوریشن را مستقیماً روی پد پخت قرار دهید. توجه داشته باشید که پد باید بریده شود تا جا بیفتد.

به تجهیزات خاصی نیاز نیست، زیرا Celtra Duo (ZLS) را می توان در کوره های استاندارد پخت. با این حال، Celtra Duo (ZLS) برنامه پخت منحصر به فرد خود را دارد که باید قبل از پخت برنامه ریزی شود.

پایداری لبه عالی

Celtra Duo (ZLS) پایداری لبه‌های عالی را ارائه می‌کند و در نتیجه ترمیم‌هایی با حاشیه‌های قوی و بادوام ساخته می‌شود که در برابر خرد شدن مقاومت می‌کنند. در آزمایشات بررسی پایداری لبه، قطعات استاندارد شده با لبه هایی به ضخامت دیواره 200 میکرومتر بریده می شوند.

استحکام و طول عمر بالا

Celtra Duo (ZLS) سطح استحکام بالای خود را در شبیه سازی های جویدن طولانی مدت، حفظ می کند. حتی پس از 6000 چرخه حرارتی (41 درجه فارنهایت تا 131 درجه فارنهایت) و 1.2 میلیون چرخه جویدن با 70 نیوتن نیرو، سلترا دو (ZLS) هیچ کاهش استحکامی نشان نداد.

اپالسانس طبیعی

ترکیب کریستالیت لیتیوم سیلیکات منحصر به فرد سلترا دو (ZLS) با اندازه ذرات 500 تا 700 میکرومتری به اپالسانس کمک می کند که مانند مینای دندان طبیعی عمل کرده و ظاهری واقعی و شاداب در دهان ایجاد کند.

فلورسانس و اثر آفتاب پرست

هدایت نور بالا و انطباق سایه Celtra DUO (ZLS) در ارتباط با دندان‌های طبیعی دیگر در دهان و اپالسانس مشخص، اثر آفتاب‌پرست مورد نظر را ایجاد می‌کند. برای مثال، در اینله، تشخیص ترمیم از دندان طبیعی عملاً غیرممکن است. به همین ترتیب، روکش های کانتور کامل، در بین دندان های طبیعی کناری، تقریباً غیرقابل تشخیص هستند.

شخصیت پردازی و تکنیک پخت

ترمیم های پخته شده دارای استحکام 370 مگاپاسکالی هستند. کوره القایی CEREC SpeedFire ساخته شده توسط دنتسپلای سینورا فرآیندهای پخت و لعاب را در یک دستگاه فشرده و کاربرپسند ترکیب می کند. سرعت گرمایش CEREC SpeedFire به حداکثر 300 درجه سانتیگراد در دقیقه می رسد و نیازی به پیش گرم کردن یا نگهداری دما نیست. فناوری القایی آن توزیع دمای کاملاً همگن را تضمین می کند. ابعاد آن، CEREC SpeedFire را به یک دستگاه جمع و جور تبدیل می کند.

دکتر علیرضا میرزائی
  • دانش آموخته لیزر از دانشگاه RWT آخن آلمان
  • مشاور عالی بخش لیزر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدرس رسمی Institute of Esthetic & Restorative Dentistry آلمان
  • مدرس بخش لیزر آکادمی اندودانتیکس های ایران

برای دریافت بهترین راهکار و مشاوره برای اصلاح طرح لبخند ، بازسازی دندان های از دست رفته و تجربه دندانپزشکی بدون درد با مطب دکتر علیرضا میرزائی ۰0114423450322391662 –021 تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در فرم ارسال پیام برای ما بفرستید »

شماره واتساپ ۰۹۳۸۳۸۰۱۵۳۴ 

Choose your preferred day and time.

Contact you – free consultation