اعجاز لیزر سیرونا

لیزر دایود سیرونا  ۴۴۵ نانومتر به عنوان یک طول موج نوآورانه و بدیع تحولی خاص در سیستمهای لیزر دایود موجود در دندانپزشکی روز دنیا را ارائه داده است. بهبود عملکرد و سرعت برش همراه با نیاز به توان‌های پایینتر لیزر دایود نسبت به دایود های موجود در طیف مادون قرمز بدین معنی است که توسعه شگرفی در کار با لیزرهای دایود در دندانپزشکی محافظه کارانه اتفاق افتاده است.

حذف معایب دایودهای طیف مادون قرمز در کنار بهبود قدرت این طیف از دایود ۴۴۵ نانومتر طول موجی بی رقیب در درمان بافتهای نرم ساخته است

لیزر دایود سیرونا کاربردی در دندانپزشکی مزایای واضحی در خصوص روش‌های مرسوم درمان با بهبود زخم‌‌ها بدون جای زخم و بهبود میکروب‌زدایی دارند. برای بیماران، استفاده از لیزر به معنی درد کمتر پس از عمل جراحی است و همین موجب می‌شود که نیاز کمتری به دارو پیدا کنند. در این روش نه تنها دندانپزشک، بلکه بیمار نیز سود می‌برد. زیرا بیماران راضی از این روش، بهترین راه برای تایید و اطمینان حاصل کردن از موفقیت این روش است.

لیزر دایود سیرونا ، اولین لیزر دایود دندانپزشکی است که دارای یک دیود آبی، مادون قرمز و یک دیود قرمز است. این امر این دستگاه را قادر می‌سازد تا بیش از 20 درمان  را پوشش دهد و به همین دلیل امکاناتی متنوع برای استفاده در رونددرمان  شما محسوب می‌شود.
“لیزر دایود سیرونا اولین دیود لیزر دندانپزشکی در سراسر جهان است که دارای طول موج آبی، قرمز و مادون قرمز می‌باشد. همین امر آن را به دستگاهی همه جانبه برای درمان لیزر دندانپزشکی تبدیل کرده است”.

بهره بردن از ویژگی‌های لیزر بافت نرم

کاهش باکتری توسعه یافته

دیود مادون قرمز 970NM ، برای کاهش سطوح باکتری در پریودنتولوژی و اندودنتیکس به کار برده می‌شود.

کاهش درد پس از عمل

لیزر دایود سیرونا کاربر (پزشک) و بیمار را به یک اندازه خوشحال می‌کند، زیرا روند بهبودی غیر پیچیده را ممکن می‌سازد و درد ناشی از زخم پس از عمل جراحی را نیز کاهش می‌دهد.

زخم‌هایی بدون جای زخم

این دستگاه نیاز به بخیه را غیر ضروری می‌کند و معمولا تضمین می‌شود که اثر زخم‌های جراحی بر جای نخواهد ماند. مزیت دیگر این است که ممکن است با استفاده از این دستگاه، پس از انجام اندودنتیک، پریودنتیک و یا درمان جراحی، نیاز به مصرف آنتی بیوتیک کاهش یابد.

همه‌ی نشانه‌ها در یک نگاه

چه جراحی بافت نرم، اندودنتیکس، پریودنتیکس و یا کاشت ایمپلنتوری باشد، لیزر دایود سیرونا می‌تواند در همه جا استفاده شود. سه طول موج مختلف آن، گزینه‌های درمانی بسیار زیادی را در مقابل پزشکان قرار می‌دهد. بیش از 20 مورد مختلف توسط این دستگاه قابل درمان است. در جراحی می‌توان گزینه‌های معمولی را با دستگاه لیزر سیرونا جایگزین کرد و در پریودنتولوژی و اندودنتیکس می‌توان از آن به عنوان درمان مناسب استفاده کرد.

  • ایمپلنتولوژی

درمان در ایمپلنت و اطراف آن، برای مثال، جراحی مرحله دوم ایمپلنت، ضد عفونی کردن و  آماده سازی برای قالبگیری و اسکن.

  • پریودنتولوژی

از لیزر دایود همچنین می‌توان علاوه بر درمان معمولی، در درمان شیار لثه نیز بهره برد. برای مثال، برای کاهش جرم و باکتری‌ها، علاوه بر جرم‌گیری معمولی یا کاهش گرانول در پایین شیار لثه. روش درمان با لیزر در این مرحله از درمان به سرعت نتیجه‌ی رضایت‌بخش ایجاد خواهد کرد.

  • اندودنتیکس

پس از آماده‌سازی و شستشوی ریشه‌ی کانال‌های دندان، علاوه بر درمان‌های معمولی از لیزر نیز استفاده می‌شود. لیزر دایود سیرونا به طور موثری جرم و باکتری‌ها را در قسمت‌هایی که مایع شستشو به آن نواحی دسترسی ندارد (کاناهای فرعی) نیز کاهش می‌دهد.

  • عمل جراحی

لیزر به عنوان جایگزینی برای روش‌های درمانی معمول استفاده می‌شود. از مزایای این نوع جراحی برش بدون خونریزی و جراحی کاملا استریل شده می‌باشد. بیمار به طور چشمگیری، کاهش درد زخم بعد از عمل را دارد و اغلب، نیازی به استفاده از آنتی بیوتیک نیست. همچنین بیمار از روند بهبود بدون زخم بهره می‌برد.

  • پروتز/ CEREC

آماده سازی جهت قالب‌گیری و اسکن

  • لیزر درمانهای کم توان

یک دستگاه اختصاصی و حرفه‌ای در ترمیم زخم و درمان‌های اختلالات عصبی

  • حساسیت زدایی

درمان حساسیت بیش از حد

 

اعجاز لیزر سیرونا

دکتر علیرضا میرزائی
  • دانش آموخته لیزر از دانشگاه RWT آخن آلمان
  • مشاور عالی بخش لیزر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدرس رسمی Institute of Esthetic & Restorative Dentistry آلمان
  • مدرس بخش لیزر آکادمی اندودانتیکس های ایران

برای دریافت بهترین راهکار و مشاوره برای اصلاح طرح لبخند ، بازسازی دندان های از دست رفته و تجربه دندانپزشکی بدون درد با مطب دکتر علیرضا میرزائی ۰0114423450322391662 –021 تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در فرم ارسال پیام برای ما بفرستید »

شماره واتساپ ۰۹۳۸۳۸۰۱۵۳۴ 

Choose your preferred day and time.

Contact you – free consultation