دندانپزشکی بدون درد

فناوری همچنان زندگی روزمره ما را تغییر می‌دهد. دندان‌پزشکان بیش‌ازپیش از ابزارهای پیشرفته مثل لیزرهای دندان پزشکی برای مراقبت از سلامت دهان و دندان شما استفاده می‌کنند. بسته به نوع لیزری که دندان‌پزشک شما استفاده می‌کند، این دستگاه‌ها می‌توانند بسیاری از اوضاع شایع دندان پزشکی را به شیوه‌ای ملایم با حداقل حالت تهاجمی درمان کنند.

شرکت بایولیز (Biolase) مبتکر برجسته دنیا در تولید دستگاه‌های لیزر دهان و دندان محسوب می‌شود. به‌واسطه هزاران دستگاه لیزر مورداستفاده در عمل‌های جراحی سرتاسر دنیا، میلیون‌ها بیمار از مزایای دندان‌پزشکی لیزری از قبیل روش‌های ملایم‌تر عمل و درمان راحت بهره بردند.

دستگاه واترلیز ما که برنده جایزه بوده است جایگزین امن و ملایمی برای ابزارهای دندان‌پزشکی سنتی است. این دستگاه با استفاده از انرژی لیزر و افشاندن آب می‌تواند بسیاری از عمل‌ها را بدون استفاده از شات یا مته انجام دهد. در ادامه ببینید که دندان‌پزشک شما با استفاده از واترلیز چطور جدیدترین خدمات مراقبت از بیمار را عرضه می‌کند.

دندانپزشکی بدون درد

آیا دندان‌پزشک شما از دستگاه واترلیز استفاده می‌کند؟

به معنای واقعی بدون درد

آیا به دلیل شنیدن صدای ترسناک مته که در گوشتان فریاد می‌زند، از رفتن به دندانپزشکی می‌ترسید؟ یا شاید از سوزن وحشت دارید- و چه کسی دوست دارد مطب دندان‌پزشکی را با یک صورت افتاده یا بادکرده ترک کند؟ می‌توان این ترس‌ها از دندان‌پزشکی را با استفاده از یک دندان‌ساز واترلیز کم کرد. واترلیز یک دستگاه لیزر دندان پزشکی است که به دندان‌پزشک این امکان را می‌دهد از حداقل و در برخی موارد از هیچ داروی بی‌حسی یا مته‌ای برای اجرای بسیاری از عمل‌های معمول دندان‌پزشکی استفاده نکند!

دندان پزشکی طبیعی‌تر

دستگاه واترلیز آب، هوا و انرژی لیزر را برای استفاده ایمن روی بافت بدن انسان در دهان باهم ترکیب می‌کند. دندان‌های ما تا حدی از آب ساخته‌شده‌اند و وقتی لیزر با دندان تماس برقرار می‌کند مولکول‌های آب را تحریک می‌کند تا روی دندان را برش دهد. این فناوری انحصاری مانع گرما می‌شود و شما یک عمل واقعاً بدون درد را تجربه می‌کنید درحالی‌که کمتر از قطعات دستی دندانپزشکی سنتی ذرات معلق در آب‌وهوا تولید می‌کند.

راحت‌تر و مناسب‌تر

حتی کسانی که نخ دندان می‌کشند، مسواک می‌زنند، و از مرتباً از فلوراید استفاده می‌کنند برخی اوقات درنهایت دچار کرم‌خوردگی دندان می‌شوند. ممکن است بین تمام تعهداتتان وقتی برای زمان‌بندی یک نوبت دندان‌پزشکی دیگر نداشته باشید. اما باوجود واترلیز نیازی نیست نگران باشید! واتر لیز به‌قدری ملایم است که دندان‌پزشکتان می‌تواند بیشتر نیازهای دهان و دندانتان را در تنها یک معاینه کاملاً رفع کند. علاوه براین، در برخی موارد، دندان‌پزشک واتر لیز می‌تواند شما را از زحمت رفتن نزد یک متخصص یا زمان‌بندی برای معاینات متعدد دندان نجات دهد.

banner-waterlase
دندانپزشکی بدون درد 3

امن و دقیق

واترلیز برای کاربرد متعدد دندان پزشکی ترخیص می‌شود بطوریکه می‌توان هم در اطفال و هم بیماران بزرگ‌سال از آن استفاده کرد. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این دستگاه این است که چقدر دقیق است!

مته‌های دندان‌پزشکی متداول بر حذف مقدار زیادی از دندان برای تکمیل کار تکیه‌دارند، و سایش و چرخش دائم یک تیغه مته ممکن است باعث گرما، درد و ترک‌های ریز میکروسکوپی شود، که احتمالاً می‌تواند در آینده منجر به عفونت زیر قسمت پرکرده شود.

از سوی دیگر، دستگاه واتر لیز مقدار بسیار مختصری از دندان را بدون آسیب یا ترک دادن باقی قسمت‌های دندان حذف می‌کند! و ازآنجاکه این دستگاه خیلی دقیق است، به‌ندرت به داروی بی‌حسی نیاز خواهید داشت!

کاهش ریسک آلودگی محل پیوند

اگر تابه‌حال دچار مسمومیت غذایی شده باشید، می‌دانید که آلودگی محل پیوند به: مواجه‌شدن با باکتری‌ها در محلی گفته می‌شود که انتظارش را ندارید. احتمال عفونت محل پیوند بین بیماران در هر محیط دندان‌پزشکی و پزشکی یک خطر واقعی و در بسیاری موارد اثبات‌شده است.

واتر لیز این توان را دارد که این ریسک را کم کند زیرا بدون تماس با دندان کار می‌کند. دندان‌پزشک آموزش‌دیده واترلیز می‌تواند با نوک‌های یک‌بارمصرف دورانداختنی عمل را انجام دهد، بنابراین لازم نیست نگران آلودگی‌های دهان دیگران باشید.
دندانپزشکی بدون درد و ایمن با پیشرفته ترین سیستم واترلیز را با دکتر علیرضا میرزایی جراح دندانپزشک  و متخصص لیزر  تجربه کنید .